Monday 5 December 2011

Gown Baby-Ready Stock-RM 39 (Include postage RM 6)

Assalamualaikum..... Selamat datang ke website saya... Harga Sehelai baju
RM 33 sahaja... Harga market untuk baju ini sekitar RM 45.. Jika anda berminat dengan mane2 gaun dibawah boleh email kepada saya
" zizi.izzi@yahoo.com" atau boleh juga tinggalkan komen dibawah.. saya akan balas secepat mungkin..
Kalau nak saiz lain pun boleh tanya.. Saya boleh cekkan stok di kedai...
 Kain sangat cantik... Anda pasti puas hati... sebab saya pilih setelah melihat kualiti kain dan warna yang amat menarik... gambar kurang berkualiti sebab saya ambil guna hp sahaja... camera saya buat hal pulak...
COD sekitar putrajaya, bangi, cyberjaya...




Code : BG1
2 tahun

Code : BG2
4 tahun

Code : BG3
2 tahun

SOLD OUT 


Code : BG4
2 tahun

SOLD OUT 


Code : BG5
4 tahun


Code : BG6
3 tahun


Code : BG7
3 tahun

SOLD OUT 

Code : BG8
3 tahun

Code : BG9
3 tahun

Code : BG10
4 tahun

0 comments:

Post a Comment